بازگشت

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟

پیگیری سفارش

همراهان گرامی شما می توانید از سه روش وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید .

1. با ارسال شماره سفارشی که برای شما پیامک شده در واتس آپ
این شماره سفارش  در فاکتور خرید شما و پیامکی که از طرف تکزو بعد از ثبت فاکتور برای شما ارسال شده است وجود دارد.

2. همچنین در لیست سفارشات خود می توانید جزئیات سفارشتان را مشاهده نمایید.

3. چنانچه کالای شما از طریق پست ارسال شود می توانید با مراجعه به درگاه پست و با وارد کردن شماره رهگیری مرسوله که برای شما پس از ارسال کالا پیامک کرده ایم نیز از آخرین وضعیت کالا مطلع شوید.

4.در صورتی که نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید می توانید با واحد پشتیبانی تکزو تماس حاصل فرمایید یا با ایمیل واحد پشتیبانی ارتباط برقرار کنید .
support@techzo.ir
تلفن تماس: 02335232200

 

1.وارد سایت تکزو شوید.

2.روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.

3.در این قسمت با زدن روی فلش میتوانید جزییات سفارش خود را ببینید.

 

4.میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

 

 

پرسش های پرتکرار
آموزش استفاده از تست رایگان
بعد از انتخاب کالای مورد نظر می توانید از نوار جستجو عبارت “تست رایگان” را جستجو کنید . یا روی آن در همین صفحه کلیک کنید تست رایگان را به سبد خرید خود اضافه کنید . تبریک!  کالای شما با تست رایگان قبل از ارسال خدمت شما فرستاده خواهد شد  
تست رایگان چیست
کالای های الکترونیک هم شاید بعضی از مواقع به صورت خراب بسته بندی می شوند و در بازار توضیع می گردند تکزو در داستای حساس مسئولیت خود در رساندن کالای با کیفیت و سالم بدست مشتری خدمتی جدید را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار داده که در ادامه توضیح خواهیم داد . چه کالاهایی […]