پیگیری سفارش
همراهان گرامی شما می توانید از سه روش وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید .
1. با ارسال شماره سفارشی که برای شما پیامک شده در واتس آپ
این شماره سفارش در فاکتور خرید شما و پیامکی که از طرف تکزو بعد از ثبت فاکتور برای شما ارسال شده است وجود دارد.
2. همچنین در لیست سفارشات خود می توانید جزئیات سفارشتان را مشاهده نمایید.
3. چنانچه کالای شما از طریق پست ارسال شود می توانید با مراجعه به درگاه پست و با وارد کردن شماره رهگیری مرسوله که برای شما پس از ارسال کالا پیامک کرده ایم نیز از آخرین وضعیت کالا مطلع شوید.
4.در صورتی که نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید می توانید با واحد پشتیبانی تکزو تماس حاصل فرمایید یا با ایمیل واحد پشتیبانی ارتباط برقرار کنید .
support@techzo.ir
تلفن تماس: 02335232200
1.وارد سایت تکزو شوید.
2.روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
3.در این قسمت با زدن روی فلش میتوانید جزییات سفارش خود را ببینید.
4.میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.